Gràcies!

masvendidos historia

Matar al Chino entre els llibres més venuts de CCSS a la llibrería la Central. Después de Lefebvre i Sennett tenemos a Fernández. Aunque su libro lo regalan la gente paga…! viva el Creative Commons, viva Virus, Miguel y la Paula especialment, i al meu estimat amic del nord i quasi editor alemany Niko Reinberg i mil gràcies a mi mentor i amic Manuel Delgado i a mi inspiradora Monica Degen,a Roger Martínez -quasi- el primer que va animar-me a treballar sociològicament- a Nilton Santos, a Gary McDonogh y a Pedrolo Lupi a Djon Calamidade i la Reina! i a tota la gent de Robador i als de l’Àgora Juan Andrés, a les Prostitutas Indignadas, a l’ Assemblea del Raval, al Iñaki García García, al El Lokal Raval, a La Ravala, a La Bata de Boatiné, a Vintitres Robadors Robadors, a l’Alegría, al Filmax, al Igbal, al Mawa, al Ouseynou, als polis amb els què vaig parlar o mirar i van sospitar, als veÏns i veínes que també van sospitar, a Manel Glez. -moolt especialment-, a la gent del IEC, al Líber, a Montse, a Javed, al Moha, al Ruben, a Estela, a Fàtima, a Inma, a la Rebeca, al Lluís Cabrera Sánchez, al Bienve Moya-Domènech, al Pau Subirós, al Marco Aparicio, a l’Eunice Romero Rivera, al Carles Krakoski a la Manu Oliva a la Livia, (i m’oblido molta gent!)….i clar, als meus pares Jose Fernandez y Carmen als meus nebots Roger Fernandez Grane, Claudia Fernandez Pou y Gina, a la meva Paulina Sastre Avilés que sempre em va animar i va allargar tantes i tantes converses sense fi ni resolució i a la meva estimada innombrable…gràcies a tot*s!…ais…pero cuanto amor! y… gratis!!

http://www.lacentral.com/fernandez-gonzalez-miquel/virus/matar-al-chino/9788492559589

Aquesta entrada ha esta publicada en ComentarisMataralChino. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

