Recuperador d’identitat verdadera, ja a la venda!

Quin desassossec portava jo fins que vaig comprar-me el meu “recuperador d’identitat verdadera”. Por un mòdico precio, podré recuperar la meva identitat, que vete tú a saber ande habia ido a parar con tanta promiscuidad nacional, racial, cultural i seXual! finalment sé qui sóc, una català com déu mana, sense fissures, sense ambigüitats, clar, nítid, sense dubtes, finalment, jo que no sabia qui era ara ho sé, sóc, jo, un català i ho serè sempre que porti amb mi i a ulls de tothom un català amb la seva única i indissociable i verdadera identitat!

verdaderaidentidad

Aquesta entrada ha esta publicada en Contramoviments. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

